ارتقای ناوگان هوایی کشور برای پرواز‌های حج سال آینده 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پرواز‌های حج سال آینده با ارتقای ناوگان هوایی کشور شاهد بهبود وضعیت پروازی خواهیم بود.

شمس الدین فرزادی پور گفت: حج امسال به عنوان یک کار سنگین و نشدنی اعلام شده بود که البته ظرفیت‌های موجود با این کار غیر ممکن بود که خوشبختانه با تلاش‌های جدی که صورت گرفت آن را اجرا کردیم.

به گفته مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ۷۶۰ پرواز رفت و برگشت از ۳۱ خرداد تا ۳ مرداد انجام شد و در این مدت ۸۷ هزار و ۶۱۹ نفر از زائران منتقل شدند و میانگین تاخیر در پرواز‌های رفت ۳۵ دقیقه و از عربستان ۶۸ دقیقه بود و از نظر فنی کمترین میزان تاخیر را داشته ایم.  تاخیرات اتفاق افتاده در پرواز‌های حج با مدیریت و هماهنگی فرودگاه امام و همه عوامل بوده و کمترین مشکل و نارضایتی را داشته ایم.

فرزادی پور می‌گوید: پرواز‌های حج امسال به دلیل محدودیت ناوگان، افزایش سن ناوگان و افزایش سن زائران بالای ۶۰ سال متفاوت بود و تمامی آن‌ها با کوچکترین مشکل در ایمنی انجام شد. در آینده نزدیک با ارتقاء ناوگان خود شاهد بهبود وضعیت پروازی در بخش‌های مختلف به ویژه پرواز‌های حج خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار